Παρασκευή 22 Μαΐου 2015

2015 ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ»



ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ
Γ΄ ΤΑΞΗΣ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ & Δ΄ ΤΑΞΗΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΚΑΙ ΕΠΑΛ (ΟΜΑΔΑ Β)
18 Μαΐου 2015

ΠΡΟΣ
1 .ΤΟΥΣ ΠΡΟΕΔΡΟΥΣ ΤΩΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ
2. ΤΟΥΣ ΠΡΟΕΔΡΟΥΣ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ»
Γ΄ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ και Δ΄ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ
& ΕΠΑΛ (ΟΜΑΔΑ Β΄)

Από την Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων δίνονται οι παρακάτω ενδεικτικές απαντήσεις των θεμάτων και υπενθυμίζεται για άλλη μία φορά ότι κάθε απάντηση τεκμηριωμένη είναι αποδεκτή.

Β1. α - Σωστό
β - Λάθος
γ - Λάθος
δ - Λάθος
ε - Σωστό
2 μον. x 5
Β2. α) i) διαίρεση (της έννοιας «όλων των μνημείων» ή και της έννοιας «όλα τα δεδομένα»)
2 μον.
ii) αίτιο-αποτέλεσμα: «η καταγραφή...» (αίτιο) «θα προσφέρει ένα εργαλείο...» (αποτέλεσμα)
2 μον.
β) - αρχικά, κατ’ αρχάς, πρώτα-πρώτα, πρωτίστως
- ταυτόχρονα/-ως, συγχρόνως
- άλλωστε κ.ά.
2 μον. x 3
Β3. α) - ξετυλίγεται, αναπτύσσεται, ξεδιπλώνεται, εξελίσσεται, λαμβάνει χώρα
- απομεινάρια, λείψανα, υπολείμματα, περισσεύματα
- σκοπός, στόχος
- πλησιάσματος, προσπέλασης, εξέτασης, πραγμάτευσης
- πλήρη, ακέραιη/-α, άρτια, τελειωμένη κ.ά.
1 μον. x 5
β) - υποβαθμιζόταν, συρρικνωνόταν, συμπτυσσόταν
- αδράνεια, απραξία
- αδιερεύνητων, ανεξερεύνητων
- αγνοούμε
- υστέρησης, αποτυχίας, στασιμότητας, απόκρυψης κ.ά.

Β4. α) Ανάμεσα σε παύλες τίθενται πρόσθετες ή επεξηγηματικές πληροφορίες, που θεωρούνται, όμως, σημαντικές.
2 μον.
β) Το γ΄ ενικό και πληθυντικό πρόσωπο (1 μον.), με το οποίο δίνονται πληροφορίες και προσεγγίζεται το θέμα με αντικειμενικότητα (2 μον.)


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου